במה עדיף להשתמש בבלנדר או במעבד מזון להכנת מזון לתינוקות תוצרת הבית?

מנסה להחליט אם להשתמש בבלנדר או במעבד מזון להכנת מזון לתינוקך תוצרת הבית? דף זה יעזור לך להבין את היתרונות ואת החסרונות של שניהם.

אחד הדברים הטובים ביותר בהכנת מזון לתינוקך הוא שבמטבח שלך יש את הפריטים הדרושים הצורך. רוב הסיכויים שלא תצטרכי לצאת ולקנות כלי מטבח מיותרים שאינם יהיו בסופו של דבר בשימוש.

אז במה עדיף להשתמש בבלנדר או במעבד מזון להכנת מזון לתינוקך?

זו אחת השאלות שלרוב נשאלות על אמנות עשיית מזון לתינוקות תוצרת בית.

אמהות רבות מצליחות להשיג תוצאות טובות של הכנת המחיות עם הבלנדר, בעוד שאמהות אחרות לא מצליחות, והן עובדות בעיקר עם מעבד מזון. אני אישית משתמשת גם בבלנדר וגם במעבד מזון, תלוי בכמות, בשעת ה"ארוחה" ובזמן שיש לי.

הנה כמה מההבדלים העיקריים בבלנדר לעומת מעבד מזון להכנת מזון לתינוקך תוצרת הבית:​

הבלנדר

הבלנדר מתאים ביותר לעבודה עם מזון שהוא רך יותר, או אוכל מבושל. הבלנדר לא כל כך יעיל להכנת כמויות קטנות של מזון לתינוקות, וזאת בשל גודלו וצורתו של מיכל הבלנדר. הבלנדר מעולה לקיצוץ קרח, להכנת פרישייקים בחודשי הקיץ, ובשל גודלו ניתן להכין כמויות גדולות של אוכל, ולאחסן במקפיא כמחיות.

יכולות המפתח של הבלנדר הוא בהכנת פרישייקים, משקאות קרים, מרקים סמיכים, ומחיות. באופן כללי הבלנדר יאפשר לך להכין מחיות בצורה נוזלית, אך אינו יעמוד במשימה בהכנת מחיות מכמות קטנה של מזון.

מעבד המזון

מעבד המזון מתאים ביותר לעבודה עם מגוון רחב של מזונות מוצקים. מעבד המזון יצליח לטחון אפילו את הדגנים כאשר תוסיפי אותם לתפריט של תינוקך. היתרון הגדול שלו שיש לו כמה סוגים של להבים שניתן להחליף בהתאם לצורך. מעבד המזון יכול להכין מחיות, לחתוך לפרוסות, לחתוך לקוביות, לקצוץ, לגרוס, ואף ללוש בצק במידת הצורך.

בדרך כלל מעבד מזון עובד במהירות אחת בלבד, ועובד יותר לאט מאשר הבלנדר. למעבדי המזון יש להבים שעשויים להסתובב בכיוונים שונים, דבר אשר יעיל מאוד בהכנת מחיות. כמו כן, מעבד המזון נותן לך שליטה רבה יותר בהכנת המזון, בשל כפתור הפולסים שלרוב קיים במעבדי מזון

אם ככה, אז מהו המכשיר המתאים ביותר עבורך?

אם בביתך כבר יש את שני סוגי המכשירים, אני מציעה לך לתת לכל אחד ניסיון, ולאחר מכן להחליט מהו המכשיר היעיל ביותר עבורך. גם להשתמש בשניהם בהתאם לצורך זה בסדר. אם בביתך יש רק מכשיר אחד או משהו אחר, תנסי קודם את מה שיש לך, את לא חייבת לרוץ ולקנות. חשוב: לכל סוג של מכשיר חשוב להכניס בהתחלה כמות קטנה של מזון למיכל, להוסיף כמות מעטה של נוזל, לערבל, ואז לאט לאט להוסיף עוד מזון ונוזל בהתאם לצורך. אף מכשיר חשמלי לא יהיה יעיל אם דחסת כמות גדולה של אוכל מלכתחילה.
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *